INFORMÁLÓDNA?

Gyakran ismételt kérdések

Van szobaszervíz? És ha igen, mikor?

Természetesen, reggel 7-től este 10-ig állunk a vendégeink rendelkezésére!

Vannak üzleti szolgáltatások? (Nyomtatás, szkennelés, internet, stb.)

Igen, minden lehetőséget megadunk a dolgozni vágyó vendégeinknek is!

Hogyan jutok el a Hotelhez?

Pécsen, a Koller utca 8. alatt talál meg minket. A Kapcsolat oldalon minden egyéb részletet is megtalál.

Van parkolási lehetőség?

A szállodától kb. 100 méterre található egy mélygarázs (Királyház mélygarázs a Búza téren), ahol a szálloda vendégeként díjmentesen parkolhat. A garázsban korlátozott számú férőhely áll rendelkezésre. Parkoló kártyáját 5000,- Ft. kaució ellenében igényelheti a recepción.
– Lehetőség van a szálloda melletti utcában parkolni 160,- Ft/óra díjjal, hétköznapokon 08-17-óráig. Hétvégén a parkolás ingyenes.
– A szálloda előtti parkolóhelyek ingyenesek, ezek azonban a be- és kipakolás megkönnyítésére vannak fenntartva és korlátozott számban elérhetők. Ezúton szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a kanyarodósáv parkolás céljából nem igénybe vehető.
– A szállodától 5 perc (gyalogos) távolságra lévő Tudásközpont parkolóját ingyenesen lehet használni

Van pótágy? Ha igen, mennyibe kerül?

Igen, szobáink pótágyazhatóak, az ára 5 900 Ft/fő/éj.

Nem a weboldalukon, hanem egy másik oldalon foglaltam szállást. Hogyan tudom ezt módosítani?

Ilyenkor minden esetben a közvetítő oldalon keresztül tudja intézni a foglalással kapcsolatos módosításokat.

Hogyan tudom törölni a foglalást?

Ha foglaláskor az ingyenes lemondást is kiválasztotta, akkor online vagy telefonon is lemondhatja a foglalását. Ellenkező esetben azonban sajnos nincs lehetőségünk visszatéríteni a foglalás árát.

Bejelentkezéskor szükség van az azonosító okmányaimra?

Igen, ez alapján tudjuk kiadni a belépőkártyákat.

Van mozgássérültek számára kialakított szobájuk?

Természetesen!

Mikor van nyitva az étterem?

Reggelire már reggel 7 órától fogadjuk a vendégeinket, A’la Carte étkezésre pedig 11:30-tól van lehetőség.

Számlázással kapcsolatos kérdésem van. Kit tudok felhívni ezzel kapcsolatban?

A recepció készségekkel áll a rendelkezésére! Ezen a számon bármikot elér minket: +36 72 421 900

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

Kártyával és készpénzzel is fizethet, illetve a szerződött partnereinknek lehetősége van utalással is fizetni.

Háziállatok megengedettek?

Természetesen, állatbarát szálloda vagyunk! Különleges állatokkal kapcsolatban egyeztessen a recepcióval!

Az allergiások miatt, van olyan szobájuk, melyben sosem járt háziállat?

Természetesen! Kérjük foglaláskor jelezze az erre vonatkozó igényét.

Van wellness részleg vagy medence?

Nincs